Joanna - Kim Larsen akkorder



Er der noget hyggeligere end lejerbålstemning og Kim Larsen sangen Joanna. Nej vel. Derfor synes jeg også lige jeg ville dele min version af sangen med jer. Akkorderne burde var meget rigtige, jeg har selv lyttet mig til dem og i mine øre lyder det rigtigt. God fornøjelse med at lære sangen! Forresten sangen kan spilles med en capo på tredje bånd


Akkorder 
Hvis der er en eller flere af disse akkorder du ikke kender, så klik på dem for at se hvordan du spiller dem.

Em
D
G
Am

Vers 1
Em            D             Em        D
Tag mig med til dit drømmeland 

Em         D             Em         D 
Der hvor man kan drømme 

Em         D             Em         D 
Og tag mig med ud i verdens larm 

Em         D             Em         D 
Der hvor man kan larme 

Omkvæd
G                   D
Tag mig med til Joanna 

Am                                       G
Tag mig med, tag mig med, tag mig med 

G                                         D
Hvis det er der hvor man ikke bare 

D                     Em   D   Em D 
Skal passe sig selv

Vers 2
Tag mig ud på det store hav 
Der hvor man kan svømme 
Og tag mig op i den tynde luft 
Der hvor man kan svæve 

Vers 3
Tag mig ud i den grønne skov 
Der hvor man kan spirre 
Og tag mig med ind til storbyens jag 
Der hvor man kan jage

>> Lav dine egne plektre læs hvordan <<


Ingen kommentarer:

Send en kommentar