Guitar akkorder



Guitar akkorder er noget af det først og mest grundlæggende en guitarist skal lære. Guitar akkorder også kaldt guitar greb, er nogle toner der lyder godt når de spilles sammen. Der findes et hav af guitar akkorder, derfor er det stort set umuligt at lære dem alle sammen, men man bør som guitarist minimum kunne de mest brugte og almindelige guitar akkorder. Alle guitar akkorder kan spilles forskellige steder på guitaren, men det vil jeg komme mere ind på i et andet indlæg


Hvor kan jeg lære guitar akkorder henne?

Du kan finde mange guitar akkorder på nettet, måske alle der er lavet hvis du leder grundigt nok. Men jeg vil alligevel anbefale du lige som mig, bruger lidt penge og køber en bog med akkorder. På den måde kan du altid hurtig stå op i bogen og finde den akkord du skal bruge, det er langt nemmere end at skulle søge på nettet hver gang man møder en akkord man ikke kender.

Hvor kan jeg købe en bog med guitar akkorder?

Denne lærebog "guitar akkorder" hos DanGuitar indeholder rigtig man akkorder og så behøver du kun betale 149.00 kr. for alle de akkorder du nogensinde kommer til at bruge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar